گودرزي مدير روابط عمومي جشنواره فيلم فجر شد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 27
نویسنده : مولوی
جعفر گودرزي مدير روابط عمومي بنياد سينمايي فارابي با حکم مهدي مسعودشاهي به‌عنوان مدير روابط‌ عمومي جشنواره بيست‌ و نهم فيلم فجر منصوب شد.‌

به گزارش مهر، در حکم مهدي مسعودشاهي مديرعامل مؤسسه امور جشنواره‌هاي فيلم و دبير جشنواره بين‌المللي فيلم فجر خطاب به جعفر گودرزي آمده است: نظر به اهميت و جايگاه ويژه جشنواره بين‌المللي فيلم فجر و با عنايت به تجارب گرانقدر جنابعالي در اين خصوص، به موجب اين حکم، شما را به‌ عنوان مدير روابط عمومي بيست ‌و نهمين جشنواره بين‌المللي فيلم فجر منصوب مي‌نمايم. اميد است با تعامل و همراهي مجدانه شما، گام‌هاي مؤثري به‌ منظور تعالي اين رويداد فرهنگي برداشته شود.

جعفر گودرزي که امسال در بيست ‌و چهارمين جشنواره فيلم کودک و نوجوان همدان کارنامه موفقي در زمينه مديريت روابط عمومي از خود ارائه داد، دبير شوراي مرکزي انجمن منتقدان و نويسندگان سينمايي ايران است و در چندين جشنواره به عنوان داور، مدير ارتباطات و روابط عمومي و مدير اجرايي فعاليت کرده است.

سيداحمد ميرعلايي مدير عامل بنياد سينمايي فارابي، از اوايل امسال طي حکمي جعفر گودرزي را به عنوان مشاور مديرعامل در امور رسانه‌اي و مدير روابط عمومي بنياد سينمايي فارابي منصوب کرد.

بيست و نهمين جشنواره بين‌المللي فيلم فجر از 16 تا 26 بهمن‌ماه در تهران برگزار مي‌شود.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: